U Trim

U Trim
Minuman fiber yang membantu menurunkan berat badan .Terbukti Berkesan. call/sms/whatsApp ke 016-6687023

Monday 21 January 2013

Peringatan untuk Pengguna U TRIM

1. Cara-cara Pengambilan  U TRIM   
Bagi menjamin keberkesanan U-TRIM  anda dinasihati agar tidak mengambil U-TRIM bersama ubat/ubatan/makanan/minuman seperti tersenarai di bawah:

i) Ubat-ubatan dari Klinik dan Hospital
ii)Minuman yg mengandungi KAFFEIN yg tinggi seperti KOPI
iii) produk minuman/makanan Herba seperti maajun

Sekiranya anda terpaksa mengambil ubat/ubatan/makanan/minuman seperti di atas, jarakkan pengambilan U-TRIM dengan senarai tersebut  MINIMA 2 JAM!!! 
Herba U-TRIM akan kurang berfungsi sekiranya anda tidak menjarakkan masa pengambilan seperti yg dicadangkan.
 
2. Siapa yang tidak boleh minum U-TRIM?
 
 - Golongan ibu-ibu yg mengandung
 - Golongan yg pakai Jantung Batery
 - Pengidap G6PD
 - Ibu yg menyusu badan ttp TAK SANGGUP MINUM AIR YG BANYAK!!!
 
3. Mengapa U-TRIM tidak dibenarkan diambil bersama dengan jamu/produk herba lain?? 
 
 - Ini adalah kerana secara semulajadi sifat herba adalah panas dan jika diambil dengan produk herba lain makan badan akan menanggung kepanasan berganda. Admin juga tidak mahu berlakunya pertembungan bahan atau herba didalam badan yg mana boleh mengakibatkan keracunan dalam darah, seterusnya boleh menyebabkan masalah buah pinggang yg acute. Jika isu seperti ini berbangkit admin xnak U-TRIM di persalahkan.. cthnya

- bahan yang terkandung di dlm produk X menyebabkan penyingkiran cecair dlm badan manakala U-TRIM pula akan membuang toksin melalui penyingkiran cecair tersebut bermakna proses berganda berlaku Apabila fluid imbalance boleh menyebabkan pitam dan jika dehydrated develop masalah2 lain. Akhirnya, buah pinggang akan gagal berfungsi.
- terdapat sesetengah produk, bahan ramuan tidak dijelaskan dengan tepat dimana terdapat bahan yang disembunyikan seperti sibutramine atau herba cina maki dan jika cara penggunaan yang salah boleh menyebabkan kematian..

***Justeru itu diingatkan, jika mengambil sesuatu produk atau melakukan sesuatu rawatan.. lakukan satu persatu dan jgn buat double dose.. jgn merisikokan organ dalaman yg mana tiada penggantinya..
 
 
4)Kalau  minum U-TRIM boleh makan maajun  tak ?
- untuk makluman semua, kesan 1 sachet U TRIM didalam badan adalah selama 2 hari. Jadi sama sekali tidak dibenarkan mengambil sebarang produk yg mengandungi herba walaupun dijarakkan sbg contoh ambil u trim pagi dan jamu pada waktu malam. jika anda ingin kurus, kuruskan badan dahulu n selepas berpuas hati dgn berat badan anda serta telah berhenti pengambilan U-TRIM barulah anda dibenarkan mengambil jamu atau sebagainya tetapi jika anda ingin mengambil vitamin tidak menjadi masalah
 - Ubat hospital tidak mengandungi herba, cuma jarakkan pengampilannya, sebgai contoh:-) Siti ambik U TRIM pagi  sebelum sarapan dan  ambil ubat hospital selepasnya 3 @ 4 jam kemudian, sekiranya keutamaan kpd ubat hospital, ambik U TRIM selepas ambil ubat hospital dan jarak masa pon adalah sama.
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Cara Pengambilan U TRIM

Cara Pengambilan  U TRIM